LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper

Af: Sanne Dollerup, Jannie Ilum Gade, Jesper Platz (læst af)

Lytteprøve

Beskrivelse

LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en segmenteringsmetode der opdeler kunder ud fra deres følelser i købsprocessen. Metoden består af konkrete retningslinjer og skabeloner, som er baseret på otte års casestudier af mere end 3000 nationale og internationale virksomheder. Lommebogen om Emotionelle Kundetyper® er en introduktion til dig, der er ansvarlig for markedsføringen. Du ved, at dit fag er omskifteligt, og der konstant er nye ting at forholde sig til. Kundetyperne gør den kompleksitet mere gennemskuelig, fordi det bliver tydeligt, hvordan du skal markedsføre virksomheden, for at få flere og mere loyale kunder.

Yderligere informationer

  • Lydbog

  • MP3 (pakket i ZIP-fil)

    MP3 (pakket i ZIP-fil)

  • Vandmærket

    Vandmærket

  • 2 timer 44 minutter

  • Institut for Kundetyper ApS

  • 9788797077061

  • 13-12-2021

  • Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Salg og marketing