LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
Af: Sanne Dollerup, Jannie Ilum Gade
LæseprøveBeskrivelse
LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en segmenteringsmetode der opdeler kunder ud fra deres følelser i købsprocessen. Metoden består af konkrete retningslinjer og skabeloner, som er baseret på otte års casestudier af mere end 3000 nationale og internationale virksomheder. Lommebogen om Emotionelle Kundetyper® er en introduktion til dig, der er ansvarlig for markedsføringen. Du ved, at dit fag er omskifteligt, og der konstant er nye ting at forholde sig til. Kundetyperne gør den kompleksitet mere gennemskuelig, fordi det bliver tydeligt, hvordan du skal markedsføre virksomheden, for at få flere og mere loyale kunder.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Fixed layout)
EPUB (Fixed layout)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
204
-
Institut for Kundetyper ApS
-
9788797077054
-
22-11-2021
Pris DKK: 150,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.